GARANTIE

Pentru a elimina riscul de pierdere, garantia in format .PDF o gasesti in contul de client pentru fiecare comanda in parte.

Descarca, completeaza (defect constatat) si trimite garantia impreuna cu produsul pentru un flux mai bun al comunicarii.

Toate produsele noi comercializate pe iUni.ro beneficiaza garantie 24 sau 48 luni, in functie de oferta de care ai beneficiat.

Avem si produse "Resigilate", acestea sunt produse noi ale caror ambalaje au fost deschise.
Sunt produse returnate de clienti in termenul legal de 14 zile ori produse ce au fost testate sau expluse in showroom.
Acestea beneficiaza de o garantie de 6 luni.
Absolut toate produsele "Resigilate" sunt testate amanuntit inainte de a fi oferite spre vanzare.

Garantia in cazul persoanelor juridice este de 12 luni. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.

Termenii si conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale: ordonanta Guvernului nr. 21 / 1992 privind protectia consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. 

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de softuri si aplicatii sau produse/softuri parolate etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service. Recomandam realizarea de back-up periodic si neaparat inainte de trimiterea produselor la garantie.

Termenul maxim de solutionare este de 15 zile calendaristice.
Dupa aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service sau puteti solicita expedierea acestuia prin curier. 

Politica celor 10 minute.

In cazul in care aduci personal produsul in service si ai la dispozitie 10-15 minute, inginerul nostru tehnic il va verifica rapid pentru a observa daca nu cumva sunt defecte minore ce pot fi reparate pe loc. In cele mai multe cazuri defectele sunt usor de reparat (incarcatoare, taste, catarame de inlocuit).
Daca te afli intr-una din situatiile acestea poti pleca cu produsul acasa chiar in aceeasi zi.

Aducerea la conformitate se poate efectua prin:

  1. - depanarea / reparatia produsului;
  2. - inlocuirea partiala sau integrala a produsului;
  3. - inlocuirea cu produse cu perfomante cel putin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau inlocuit cu acelasi model;
  4. - returnarea contravalorii produsului in situatia in care reparatia sau inlocuirea nu sunt posibile;
Responsabilitatile clientului

Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:

  1. - s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;
  2. - numarul de serie al produsului (S/N - "serial number", IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
  3. - sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate;
  4. - produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, virusari, rescrieri de software, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, etc;
  5. - incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / masurilor de securitate uitate sau pierdute.

PROCEDURA TRIMITERII PRODUSELOR IN GARANTIE

Produsele aduse sau expediate in atentia departamentul de service trebuie sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat pentru a evita deteriorarea acestora cauzata de conditiile de transport) si insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie sau a certificatului de garantie cel gasesti in contul de client pentru fiecare comanda in parte.

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 6 luni de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate (conform dispozitiilor Codului Civil).

DEPARTAMENTUL DE SERVICE

Punct de predare / adresa de livrare a produselor pentru reparatie.

Adresa: Strada Lunca Banului nr 4, Sector 3, Bucuresti, Cod postal 032093
Program: Luni - Vineri, 09:00 - 18:00
Email: service@iuni.ro
Telefon: 0310 800 399

ATENTIE!

Produsele pentru garantie se vor ridica de catre firma de curierat la solicitarea noastra. Te rugam sa completezi informatiile solicitate in formular. Dupa aprobarea solicitarii tale, in aproximativ 2 zile, va veni curierul sa ridice produsul. Te rugam ambaleaza produsul cu grija inainte de a-l preda curierului, pentru a-l proteja in timpul transportului. Produsul va fi adus de catre curier in service-ul de receptie iUni.ro. 

Formular reparatie produs (trimite un produs in service): click AICI 


top