GARANTIE

Toate produsele noi comercializate pe iUni.ro beneficiaza garantie 24 luni. Produsele sunt sigilate in ambalajele originale si provin din surse autorizate.

Avem si produse Resigilate, acestea sunt produse noi ale caror ambalaje au fost deschise, ori produse ce au fost testate sau expluse in showroom. Acestea beneficiaza de o garantie de 6 luni.

La categoria Resigilate se gasesc si produse Renew, acestea beneficiaza de o garantie de 6 luni pe motiv ca sunt produse trimise la clienti si returnate de acestia in termenul legal de 14 zile. Produsele Renew sunt produse folosite de clienti pe perioada cat au fost in posesia lor, maxim 14 zile. Nu sunt produse defecte si reparate. Absolut toate produsele sunt testate amanuntit inainte de a fi oferite spre vanzare.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.

Termenii si conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale: ordonanta Guvernului nr. 21 / 1992 privind protectia consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. Perioada de garantie este mentionata in certificatul de garantie aferent facturii fiscale emis de iUni.ro.

Durata termenului de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care s-a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate sau s-a predat produsul persoanei desemnate de catre acesta pana la data aducerii produsului in stare normala de utilizare, respectiv data notificarii in scris in vederea ridicarii produsului sau predarii efective a produsului catre consumator.

Termenul maxim de solutionare este de 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului. Dupa aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service sau puteti solicita expedierea acestuia prin curier. 

Politica celor 10 minute.

In cazul in care aduci personal produsul in service si ai la dispozitie 10-15 minute, inginerul nostru tehnic il va verifica rapid pentru a observa daca nu cumva sunt defecte minore ce pot fi reparate pe loc. In cele mai multe cazuri defectele sunt usor de reparat (incarcatoare de inlocuit, taste / butoane de schimbat), daca te afli intr-una din situatiile acestea poti pleca cu produsul acasa chiar in aceeasi zi.

Reparatiile in perioada post garantie pot dura intre 10 - 90 zile.

Aducerea la conformitate se poate efectua prin:

  1. - depanarea / reparatia produsului;
  2. - inlocuirea partiala sau integrala a produsului;
  3. - inlocuirea cu produse cu perfomante cel putin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau inlocuit cu acelasi model;
  4. - returnarea contravalorii produsului in situatia in care reparatia sau inlocuirea nu sunt posibile;

Responsabilitatile clientului

Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:

  • - s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;
  • - numarul de serie al produsului (S/N - "serial number", IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
  • - sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate;
  • - produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, virusari, rescrieri de software, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, etc;
  • - incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / masurilor de securitate uitate sau pierdute.

PROCEDURA TRIMITERII PRODUSELOR IN GARANTIE

Produsele aduse sau expediate in atentia departamentul de service trebuie sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat pentru a evita deteriorarea acestora cauzata de conditiile de transport) si insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie sau a certificatului de garantie original.

DEPARTAMENTUL DE SERVICE

Punct de predare / adresa de livrare a produselor pentru reparatie.

Adresa: Bld. Decebal, nr.26, bl. S2, Apt 7, Interfon 7, Sector 3, Bucuresti, Cod postal 030971
Program: Luni - Vineri, 09:00 - 18:00
Email: service@iuni.ro
Telefon: 0310 800 399

Plata transportului pentru produsele trimise in service (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in sarcina iUni.ro (S.C. iUni Corporation S.R.L.); expedierea se poate face prin intermediul firmelor de curierat Fan Courier sau Cargus. 

MENTIUNI IMPORTANTE

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de departamentul de service autorizat dupa verificare.

Pierderea certificatului de garantie emis de producator / importator, precum si deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei care contine datele de identificare ale produsului (S/N, IMEI etc.) pot duce la pierderea garantiei. 

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 6 luni de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate (conform dispozitiilor Codului Civil).

ATENTIE!

Produsele pentru garantie se vor ridica de catre firma de curierat la solicitarea noastra. Te rugam sa completezi informatiile solicitate in formular. Dupa aprobarea formularului, in aproximativ 2 zile va veni curierul sa ridice produsul. Te rugam ambaleaza produsul cu grija inainte de a-l preda curierului, pentru a-l proteja in timpul transportului. Produsul va fi dus de catre curier in service-ul de receptie iUni.ro. 

 Formular reparatie produs (trimite un produs in service): click AICI 


top