GARANTIE

Ce perioada de garantie au produsele comercializate pe site ?

Toate produsele noi comercializate pe iUni.ro beneficiaza garantie 24 luni. Produsele sunt sigilate in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Avem si produse Resigilate, acestea sunt produse noi ale caror ambalaje au fost deschise, ori produse ce au fost testate sau expluse in showroom. Acestea beneficiaza de o garantie de 12 luni.

La categoria Resigilate se gasesc si produse Renew, acestea beneficiaza de o garantie de 6 luni pe motiv ca sunt produse trimise la clienti si returnate de acestia in termenul legal de 14 zile. Produsele Renew sunt produse folosite de clienti pe perioada cat au fost in posesia lor, maxim 14 zile. Nu sunt produse defecte si reparate. Absolut toate produsele sunt testate amanuntit inainte de a fi postate pe site.

Produsele achizitionate de catre persoane juridice beneficiaza de garantie 12 luni.

CLIENTUL, în calitate de cumparator, are obligatia sa ia la cunostinta si sa respecte prevederile cuprinse Certificatului de Garantie, în caz contrar existând posibilitatea de a pierde garantia.


Am probleme cu un produs. Ce am de facut ?

Toate solicitarile privind lipsa de conformitate se vor rezolva in 15 zile din momentul in care produsul se afla la noi in service. In cazul in care este necesara inlocuirea produsului, iUni.ro o va face cu acelasi model sau datorita variatiei stocurilor cu un model similar cu aceeasi valoare sau mai mare.

Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala / chitanta / bon fiscal. 

Daca ai o problema cu un produs care se afla inca in perioada de garantie oferita ai doua modalitati de predare a produsului in service:

1) La punctul de lucru de la adresa mentionata mai jos.

2) Prin curierat rapid (exclus posta romana) la adresa de mai jos.

Coletul nu trebuie sa aiba valoare ramburs, alfel acesta nu va fi ridicat.

Costul de transport tur-retur va fi suportat de expeditor (consumator / client).

Coletul trebuie sa contina accesoriile complete, copia facturii, certificatul de garantie completat cu defectul constatat.

Pentru a evita deteriorarea produselor si scoaterea acestora din garantia legala ca urmare a transportului in parametri necorespunzatori produsul trebuie trimis in ambalajul original, ori, daca acesta nu mai este disponibil trebuie gasita o solutie cat mai buna de ambalare care sa asigure un transport sigur pentru produs.


Punct de predare / adresa de livrare a produselor pentru reparatie.

Adresa: Bld. Decebal, nr.26, bl. S2, Apt 7, Interfon 7, Sector 3, Bucuresti, Cod postal 030971
Program: Luni - Vineri, 09:00 - 18:00
Email: service@iuni.ro
Telefon: 0310 800 399

 Formular trimitere produs pentru reparatie: click AICI 

 


top